کشتی آزاد جام یاشاردغو| معصومی و فیروزپور به دیدار فینال راه یافتند

16:57 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۸۰۵
کشتی آزاد جام یاشاردغو| معصومی و فیروزپور به دیدار فینال راه یافتند
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از صبح امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از صبح امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

وزن ۶۱ کیلوگرم:
رضا مومنی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل داورن امیرخان از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دوربعد با نتیجه ۸ بر ۴ زانابازار زاندانبود از مغولستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مومنی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل ماسانوسوکه اونو از ژاپن مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. مومنی در این گروه با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب حریف قرقیزستانی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ و ضربه فنی وینچنزو پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد سابان کیزیلت از ترکیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ استیون لارکینگ از آمریکا را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر مقابل اونو از ژاپن مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

وزن ۷۰ کیلوگرم:
امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل محمدعلی عموزاد دیگر نماینده کشورمان به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر ادوارد شیتس از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل انس اوشلو از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب تولگا تومور اوچیر از مغولستان شد و به دیدار رده بندی رفت. با شکست یزدانی، عموزاد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وزن ۹۲ کیلوگرم:
امیرحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر دامجین باتزول از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر ۲ عبدالجلیل شعبان اف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروز پور در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر مقابل موحامد گیمری از ترکیه به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت.

وزن ۱۲۵ کیلوگرم:
محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل لخاگواگرل مونختور دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از مغولستان مغلوب و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. لطفی در این گروه مقابل نیکا برولاوا از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی رفت. امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر اوکتای جیفتجی از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر هاکان بویوکجینگیل از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *